Płatności mo/to
Bez fizycznego użycia karty

1. Czym są płatności mo/to?

To usługa dająca możliwość dokonywania płatności kartowych na podstawie informacji zebranych od klienta podczas kontaktu telefonicznego lub pocztą elektroniczną. Znajduje zastosowanie głównie w branży hotelowej.

2. Czym jest preautoryzacja?

Obok płatności MO/TO oferujemy preautoryzację. Ta funkcjonalność jest dedykowana branży hotelowej oraz wypożyczalniom samochodów. Sprawdza się tam, gdzie Akceptantowi zależy na zablokowaniu środków na koncie klienta na rzecz przyszłej płatności.

3. W jaki sposób mogę rozpocząć współpracę w zakresie przyjmowania płatności MO/TO?

  1. Skorzystaj z prostego formularza Profimo Payment System
  2. Wypełnij wniosek, na podstawie którego zbadamy, czy oferowane przez Ciebie usługi możemy zakwalifikować do tego rodzaju pobierania płatności.
  3. W ciągu 48 godzin od momentu złożenia wniosku powiadomimy Cię o wyniku jego rozpatrzenia. W przypadku pozytywnej weryfikacji otrzymasz dostęp do płatności MO/TO przy użyciu konta i aplikacji mobilnej.

4. Dlaczego przeprowadzamy weryfikację przy płatnościach MO/TO?

Płatności MO/TO są transakcjami wysokiego ryzyka ze względu na sposób przekazywania danych karty – przez e-mail lub telefon. Dlatego też niezbędna jest ocena Twojej działalności pod kątem tego rodzaju płatności.

5. Jakie negatywne skutki dla mojej firmy może mieć przetwarzanie płatności MO/TO przy użyciu skradzionych danych kart płatniczych?

Zawsze należy dokładnie sprawdzić tożsamość Klienta i źródło danych karty. Jest to o tyle ważne, że w przypadku reklamacji płatności kartą skradzioną Twoja firma może ponieść straty finansowe.

6. Czy muszę przedstawić dowód każdej transakcji MO/TO?

Nie jest to konieczne. Jednak ze względu na fakt, że transakcje MO/TO są niezabezpieczone, np. w przypadku reklamacji, możesz zostać poproszony o przedstawienie dowodu transakcji.

7. Jaki jest następny krok, gdy mój wniosek został zaakceptowany i otrzymałem informację, że mogę korzystać z usługi płatności MO/TO?

W przypadku pozytywnej analizy złożonego wniosku niezwłocznie skontaktuje się z Tobą nasz przedstawiciel. Udostępni Ci możliwość instalacji aplikacji PPS do obsługi płatności MO/TO.

8. Czy mój dostęp do płatności MO/TO może zostać zablokowany?

Twój dostęp może zostać zablokowany w przypadku negatywnego wyniku analizy ryzyka, spowodowanej określoną ilością fraudów oraz chargebacków. W takiej sytuacji dostęp do aplikacji mobilnej zostanie zdezaktywowany bezpowrotnie.